+36 20 985 7890 info@stinner.hu

távfelügyelet

TÁVFELÜGYELETI SZOLGÁLTATÁS, 24 ÓRÁS KIVONULÓ JÁRŐRSZOLGÁLATTAL, GYŐRBEN ÉS KÖRNYÉKÉN

 

 

26 év tapasztalat | több mint 100.000 ügyfél | több mint 140 jármű | 24 órás szerelői ügyelet

távfelügyeleti szolgáltatás

 

Távfelügyeleti szolgáltatásról beszélünk, mikor a riasztó központ valamilyen elektronikus csatornán – telefon vonal, GSM, internet – folyamatosan kapcsolatban áll a távfelügyeleti szolgáltató központjával. A távfelügyeleti központ folyamatosan fogadja, és értékeli a riasztó rendszer jelzéseit. Beavatkozást igénylő jelzés esetén (pl. betörés, rongálás) az ügyeletes diszpécserek telefonon felhívják az előre megadott értesítendő személyeket, és tájékoztatják őket a jelzésről.

24 órás járőrszolgálat

 

A kivonuló járőrszolgálat a távfelügyeletet kiegészítő, annak hatékonyságát nagyban növelő szolgáltatás. Riasztás esetén az ügyeletes diszpécser nemcsak értesíti az ügyfelet, hanem a helyszínre küldi a kivonuló járőrszolgálatot. A járőrök ellenőrzik az épület zártságát, a nyílászárók épségét. Lehetőség szerint megállapítják a jelzés okát. Betörés esetén értesítik a rendőrséget, és annak megérkeztéig biztosítják a helyszínt.

 

A távfelügyeleti szolgáltatást és a kivonuló járőrszolgálatot partnerünk a Multi Alarm Zrt. biztosítja.

A távfelügyeleti szolgáltatást vállalkozásunk Győrben és környékén telepíti.

t

gyakran ismétlődő kérdések

  • Menyibe kerül a szolgáltatás?

Az értesítendős szolgáltatás 3200 Ft/hó, a kivonulós szolgáltatás 4000 Ft/hó

  • Elég a sziréna, legyen valamilyen saját GSM, vagy kell a távfelügyeleti szolgáltatás?

itt olvashat róla bővebben

  • Csak új riasztót lehet ügyeletre kötni?

Nem, a már meglévő riasztó rendszereket is ügyeletre lehet kötni. De a szerelés során programozni kell. Ehhez a riasztó telepítői kódjára van szükség.

  • Mennyi idő alatt ér ki járőr?

A szerződésben a Multi Alarm Zrt. azt vállalja, hogy a kivonuló járőr max. 15 percen belül a helyszínre ér. De a gyakorlatban előbb ki szoktak érni.

  • Ha indokolatlanul jönnek ki a járőrök, ki kell fizetni a felesleges kivonulást?

Évi négy indokolatlan kivonulás díjmentes.

  • Riasztás esetén a járőrök bemennek az épületbe is?

Nem, a járőrök kívülről ellenőrzik az épület zártságát, a nyílászárók épséget. A vonatkozó jogszabályok értelmében a  járőrök kizárólag egy illetékes személy kíséretében mehetnek be az épületbe.

  • Vészhelyzet esetén tudok segítséget hívni?

Igen. A riasztó kezelőjén van pánik gomb. Meg lehet adni pánik kódot. Fel tudunk szerelni rögzítetten szerelt pánik gombot. Illetve van hordozható, rádiós pánik gomb is.

itt olvasható egy példa, egy pánikhelyzet kezelésére

  • Vannak egyéb kiegészítő szolgáltatások is?

Igen, számos a távfelügyeletet kiegészítő szolgáltatás is van:

  • eseménylista küldése
  • elvárt vagy tiltott események bekövetkezésének figyelése
  • tiltott kód figyelése
  • SMS-ben történő értesítés a riasztórendszer eseményeiről
  • a jelzésátvitel fokozott szabotázsvédelme
  • tűzjelzés fogadása
  • műszaki berendezések távfelügyelete
  • kulcs őrzés
  • járőrtevékenység
  • a helyszín ellenőrzése

a részletekért kattintson ide

  • Miért nem értesítik éles eseménykor azonnal a rendőrséget is ?

Jogszabály írja elő, hogy riasztás esetén a hatóság értesítése előtt meg kell bizonyosodni a jelzés valódiságáról. Amennyiben a rendőrség nem valós esemény miatt vonul ki, abban az esetben ezt a kivonulást kiszámlázzák, a költség pedig az ügyfelet fogja terheli.

kérjen egy ingyenes felmérést, tanácsadást

Vegye fel velünk a kapcsolatot, kérjen egy ingyenes tanácsadát. Segítünk kiválasztani az Önnek legmegfelelőbb megoldást.

telefon

 

+36 20 985 7890

+36 30 650 4037

email

 

facebook

 

posta

 

9027 Győr

Toldi u. 8/a